Scara

 


☦️☦️☦️☦️☦️☦️☦️☦️☦️☦️☦️☦️☦️☦️☦️
Maica Maria, Maică prealeasă,
Maica bucuriei, Maică Împărăteasă,
La Mântuitorul meu de voi pleca
Stai lângă El, la dreapta Sa,
Când Fiul Tău, mă va judeca.
Căci prin Tine a venit,
Și s-a pogorât
Scara mântuirii, pe care ne-am suit.
Scara milei și scară iertării,
Scara înfricoșată, Scară de folos,
A păcătoșilor lui Hristos.
Scara care suie, care și coboară,
Mulți, pe scară, ar vrea să se strecoară.
De vrăjmași înconjurată,
De mucenici și preacuvioși urcată,
Pe brațele Maicii, scară binecuvântată.
Scara umilinței, scara mângâierii,
Scara fericirii, alungarea întristării,
Pe scară, îngerul cu mine zboară
Vrăjmașul, nu mă doboară.
Urcuș, pe scară cu bucurie,
Calea mea spre mărturie,
Scară la nevoie, în viață amară
Scară, către Preasfânta Fecioară.
Scara milei și scara iertării,
Scară înfricoșată, Scară de folos,
Tu, ești, Fecioară Maria,
A păcătoșilor scară, urcuș spre Hristos !
Versuri:
Maica Filoteea, păcătoasa


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Canon de umilință către Domnul nostru, Iisus Hristos, Mantuitorul

Pustia din lume

Mama mea,