Cruce




☦️☦️☦️☦️☦️☦️☦️☦️☦️☦️☦️☦️☦️☦️☦️

Cruce, veselia sufletului meu,

Cruce, tămăduirea trupului, mereu,

Cruce, arma păcii, războiului greu,

Cruce, ce-ndulcești al meu amar,

Cruce, strălucești fără hotar !

Cruce, Sfântă, luminoasă, 

Însoțitoarea mea, când plec de-acasă, 

Cruce, sub tine vin cu fapte rele

Cruce a lui Iisus, iartă-mă de ele !

Cruce, izbăveşte-mă oricând, 

Cruce, până la sfârșit purtând.

Cruce, slujba Ta mi-aduce

Lumină lină, de la Cruce.

Cruce, către tine strig,

Cruce, când mă doare, când mi-e frig,

Cruce, nadejdea mea din cer

Cruce, îmi dai toate câte-ți cer!

Cruce, fă să fugă cele rele,

Cruce, de pe drumul crucii mele !

Cruce, te iubesc desăvârșit, 

Cruce, a crucilor pe pământ !

Cruce, cu Iisus cel răstignit,

Cruce, de binecuvântare,

Cruce, închinare pentru fiecare !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Canon de umilință către Domnul nostru, Iisus Hristos, Mantuitorul

Pustia din lume

Mama mea,