Va iubesc, pentru ca alta Cale nu exista!




Unii imi spun ca stiu prea multe. Le-am trait, unele, iar altele, le-am primit in Dar. Si mai am inca de trait, de primit si de daruit. Nu le-am stiut dinainte, nu le-am citit, nu le-am cunoscut.Le-am petrecut pe toate.

Cel mai frumos raspuns, la incercarile si intrebarile vietii, a fost dragostea si iertarea. Primite si daruite. Dragostea primita in fiecare zi si care nu se masoara in cuvinte.Dragostea si iertarea primite dimineata de dimineata, prin razele soarelui si lumina zilei, de la Dumnezeu.Dragostea primita zilnic de la copiii mei, de la nepotii meii, de la cei care ma iubesc asa cum sunt.Neconditionat si iertator.

Incerc sa fiu si sa traiesc Lumina, si nu vreau sa opresc timpul. Incercarile mici si mari ale vietii, m-au construit intr-o cetate puternica, o fortareata intarita.Ceia ce faci bine, te va ajuta.Raul se va intoarce impotriva ta.Experientele te ajuta sa mergi mai departe, indiferent ca ziua a fost dulce sau amara.

Este inca viata mea si ma bucur de ea.Am desenat pe chipu-mi un zambet de copil, cald si moale. Poarta multe in spate acest zambet.Candva a fost greu precum piatra, dar cu Dumnezeu alaturi e usor, firesc si pufos ca vata de zahar.
Stiu ce-am vrut de la viata, dar am renuntat sa mai vreau si m-am unit cu Cel care cunoaste Totul.Sunt in armonie cu mine, cu ce fac, cu ce simt, cu ce spun si inseamna ca sunt fericita.

Inima mea inca mai bate.E adevarat, zilnic ajutata de pastile, dar oricine isi doreste are loc in sufletul meu.Si va bate mai departe in inimile vlastarelor mele si ale mladitelor, pasi lasati in urma mea dupa ce eu nu voi mai fi. Faceti in asa fel, ca pe unde ati trecut viata sa fie mai buna ca inainte.

Nu va asteptati ca lumea sa fie corecta cu voi pentru ca voi asa sunteti.Nu va pacaliti singuri, pentru ca doar cu Dumnezeu alaturi puteti trece prin toate plangand sau surazand. El intelege dincolo de cuvinte, de lacrimi.
Iubiti, rabdati si iertati, pentru ca alta cale nu exista.Nu va doriti sa fiti altcineva.Nu uitati ca sunteti deja Lumina, Iubire, Bucurie, Viata, Patimire si Inviere.Dumnezeu iubeste pe pacatosul care se caieste, care se ridica.Dintotdeauna EL ne numara ridicarile si nu ne intreaba de ce am cazut.Fiindca stie, ne intelege, ne simte, ne plange, il doare, dar Inviaza pentru noi pacatosii si ne inviaza.
Este important ca atunci cand moartea vine, sa ne gaseasca inviati din patimi, ridicati din pacate si nu cazuti.Am ales prin botez sa fim in bratele lui Dumnezeu.Rugati-va !

,,Rugaciunea este judecata inainte de judecata.Credinta este un act de iubire.Voi, Cetateni ai Raiului, candidati la Sfintenie, nu divortati de Hristos ! Va iubesc, pentru ca alta Cale nu exista! ''

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Canon de umilință către Domnul nostru, Iisus Hristos, Mantuitorul

Pustia din lume

Mama mea,