Rugaciune catre toate puterile ceresti

  1. Milostivă să-mi fii mie Preasfântă Treime;
  2. Milostivă să-mi fii mie Preasfântă Născătoare de Dumnezeu;
  3. Milostivi să-mi fiţi mie cei patru Evanghelişti ai Domnului;
  4. Milostiv să-mi fii mie Sfinte Ioane Botezătorule al Domnului;
  5. Milostivi să- mi fiţi mie cei 12 Apostoli ai Domnului;
  6. Milostivi să-mi fiţi mie cei 70 Apostoli ai Domnului;
  7. Milostivi să-mi fiţi mie toţi sfinţii din ceruri şi toate puterile cereşti;
  8. Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Părinţi din ceruri;
  9. Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Mucenici din ceruri;
  10. Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Cuvioşi din ceruri;
  11. Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Părinţi Ierarhi din ceruri;
  12. Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Martiri din ceruri;
  13. Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Prooroci din ceruri;
  14.  Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Pustnici din ceruri;
  15.  Milostive să-mi fiţi mie toate Sfintele Cuvioase Femei din ceruri;
  16. Milostive să-mi fiţi mie toate Sfintele Muceniţe Fecioare din ceruri;
  17. Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Arhangheli din ceruri;
  18. Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii Îngeri din ceruri;
  19. Milostivi să-mi fiţi mie toţi Sfinţii zilei de astăzi;
  20. Milostivă să-mi fii mie toată puterea cea lucrătoare a cerului;
  21. Milostiv să-mi fii mie Sfinte (numele) ocrotitor al meu;
  22. Milostiv să-mi fii mie Sfinte (numele) ocrotitor al casei mele;
  23. Milostiv să-mi fii mie îngerul meu sfânt păzitor.

Asteptăm cu recunostinţa donaţia, cat si vizita Dumneavoastră!
Puteti trimite jertfa dvs. de milostenie, financiara, materiala, alimentara, la adresa :

 Monahiei Filoteea - Barzoiu Floricastr.Libertatii, nr.35, com.Platonesti,
 jud.Ialomita, cod postal 927208

Sau donatii financiare, in contul bancar de mai jos, cu specificatia - Donatie Schit - 
Cont in Lei
Titular Cont :

Barzoiu Florica ( Monahia Filoteea ) 
IBAN LEI : RO77INGB0000999908884337
Banca Beneficiar: ING Bank Bucuresti Centrala
Cod SWIFT: INGBROBU

Doneaza si prin :paypal.me/schitNMD

Contact telefonic : 0730.957.870 ; 0785.137.574 - Monahia Filoteea

Bogdaproste, tuturor ! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Canon de umilință către Domnul nostru, Iisus Hristos, Mantuitorul

Pustia din lume

Mama mea,