Crinul cel din cer



 


        Crinul cel din cer

   Maria mea, Crinul cel din cer,
   A Domnului, floare nepieritoare,
   Iarta-ma, iarasi, iti cer
   Maria mea, cea blanda, iertatoare ! 

  Prin tine, uşa vieţii celei de taina,

  Invesmantata sunt, cu alta haina,
 Avandu-te pe tine mijlocitoare
 Maria mea, cea mult folositoare !

Maria mea, Crinul cel din cer,

A vietii mele, mangaietoare, 
Indurare, iar iti cer,
Maria mea, cea mult induratoare !

Bucură-te, uşa slavei  celei nemuritoare,

La apusul vietii mele pamantesti,
Smeritu-m-ai, pe calea cea dreapta, luminatoare
Maria mea, a pacatosilor, mantuitoare !

Maria mea, Crinul cel din Cer,
A rugaciunilor mele, ascultatoare, 
Maria mea, Fecioara indrumatoare,
Eu, Filoteea, pacatoasa-ti, multumesc !

Maica Filoteea ,
Schitul Nasterea Maicii Domnului
2020, 03, Mai

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Canon de umilință către Domnul nostru, Iisus Hristos, Mantuitorul

Pustia din lume

Mama mea,