Îndurare îți cer



Îndurare îți cer, Doamne,

De roaba-ți păcătoasă, nu te depărta !

Așează iar, Lumina Ta

Ce strălucea candva

Pe fața mea.


Iubirea către mine, Doamne, 

Mi-a dat îndrăznire

Să îți graiesc Ție

Și dorirea Curată mă silește

Să alerg,  spre a Ta bunătate


Doamne, tărie dă - mi

Întra mea neputință, 

Și inimă plină de recunoștință ! 

Născătoare de Dumnezeu, 

Fecioară și Maică 

Chivot și ușa cerească, 

Neîndoielnică  mântuire 

Te-am dobândit pe tine. 


Mântuiește - mă, Stăpână, prin a ta dăruire 

Că legiune de îngeri în ceruri

De nenumărate ori suspină,

Dintr-a mea pricină.


Maica Filoteea, păcătoasa

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Canon de umilință către Domnul nostru, Iisus Hristos, Mantuitorul

Monahul, este dator a se ruga pentru altii

Nu trebuie să-ți pleci capul și să abdici, oricare și oricum ar fi păcatul