Ești,

 




Pruncule, Iisuse Hristoase, 
Hrana sufletelor celor păcătoase,
Nemărginit de tainic și adânc 
Încerc să te cuprind, dar sunt atât de mic.

Cu mintea, am încercat,
Și n-am reușit
Nemărginirea să-ți cuprind,
Dar, nu m-am prăbușit !
Cu suflet, smerit și umilit, 
Te-am căutat mereu, să știi,
Și-n iesle, te-am găsit 
Și-am reușit...

Ești !
Că nu poți, să nu Fii !
Vei veni! 
Că nu poți, să nu Vii !
Ești, ai fost și vei Fi,
Te aștept, ai promis, vei veni .
 
Că nu poți, să nu Fii,
Că nu poți, să nu Vii,
Că frica mea de păcat,
E în mine, n-a plecat,
Lup flămând care-a urlat,
Crezând, că e acolo cu-n rost ?
Îl voi ține, pe lup,  doar în rugă și în post !

Când vin valuri să mă îngroape, 
Nu înot ușor, prin ape, 
Nu-i ușor, dar nu-i nici greu,
E drum lung, alături de Dumnezeu. 

Vă îndemn, cu stăruință:
Să trăiți după credință  !
Știu, nu-i ușor, dar, nu-i nici greu.
Să fugiți de necredință !
Să n-adormiți, fără căință,
Că nu-i nimic, nimic, mai rău.

Versuri 
Maica Filoteea, păcătoasa 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Canon de umilință către Domnul nostru, Iisus Hristos, Mantuitorul

Monahul, este dator a se ruga pentru altii

Nu trebuie să-ți pleci capul și să abdici, oricare și oricum ar fi păcatul